Afsluiting seizoen op 4 juni

31-05-2016

Afsluiting van het seizoen 2015-2016.

Het einde van het seizoen nadert en zoals elk jaar vindt er ook dit jaar een gezamenlijke seizoenafsluiting plaats voor alle jeugdteams, van de jongste talentjes uit de F-pups tot en met de bijna volwassen talenten uit de B-jeugd. Later op de dag is het de beurt aan de A-junioren en de seniorenteams bij het altijd gezellige huistoernooi. Deze afsluiting van het seizoen zal op zaterdag 4 juni 2016 worden gehouden op Sportpark den Elshof.

Jeugd
De commissie neven activiteiten heeft ook dit jaar weer geprobeerd om een leuk programma voor de pupillen en junioren t/m de B jeugd te organiseren. Het programma ziet er als volgt uit:

Leeftijdsklasse

Aanwezig

*F-pups en peuters die niet mee doen aan de AH competitie

Speeltuin Geetelinkshook in Beltrum

10.00 uur Speeltuin

F teams

Finale wedstrijden AH competitie

11.00 uur Grolveld

E-jeugd

Voetbaltoernooi

09.30 uur Grolveld

D-jeugd

Zwemmen

09.45 uur Camping Marveld

C-jeugd

Speedsoccer en karten

09.45 uur Kartbaan /W’wijk

B-jeugd

Klimmen

08.30 uur Klimbos Ruurlo

* Verzamelen bij de speeltuin in de Haarstraat te Beltrum!!!!

Verzoek aan de leiders om zoveel mogelijk aanwezig te zijn!

Om ongeveer 12.00 uur zijn de activiteiten afgelopen en wordt het programma op Sportpark Den Elshof vervolgd met de volgende onderdelen:

• Penaltybokaal
  • Team van het jaar

Het programma voor de jeugd is om ongeveer 13.00 uur afgelopen.

Senioren
Zoals gezegd is het in de middag aan de A-jeugd en seniorenteams om bij het inmiddels legendarische Huistoernooi te bepalen wie het beste team van de S.V. Grol is. De deelnemende teams worden om 16.30 uur op Sportpark Den Elshof aanwezig geacht en het avondprogramma zal om 20.00 uur starten.

Wij hopen op een grote opkomst zodat wij er met ons allen een geslaagde dag van kunnen maken. Heb je nog een vraag met betrekking tot het jeugdprogramma? Neem dan contact op met Jordy Overkamp middels het E-mailadres jordyoverkamp@hotmail.com.

Met vriendelijke groeten,

Supportersvereniging S.V. Grol en Commissie Nevenactiviteiten.