Leden jubileumcommissie ’100 jaar S.V. Grol’ te gast bij Feyenoord Rotterdam

21-10-2016

Donderdag 20 oktober jl. waren Theo Huijskes, Ben Bomers en Tonnie Zieverink, zijnde leden van de jubileumcommissie 'S.V. Grol 100 jaar in 2018', te gast bij Feyenoord Rotterdam.

De Grolvertegenwoordigers viel daar een hartelijke ontvangst ten deel, waarbij onder andere Eric Gudde (algemeen directeur van Feyenoord) en Raymond van Meenen (manager Feyenoord Academy) waren betreokken.

Het was met name Van Meenen, die het drietal 's middags en 's avonds begeleidde in en buiten de Rotterdamse Kuip.

's Avonds werd vanzelfsprekend een bezoek gebracht aan de Europa Leaque wedstrijd Feyenoord - Zorya Luhansk (1-0).

Verder kreeg het drietal vóór, in de rust en na de wedstrijd een bijzonder gezellig verblijf aangeboden in de bestuurskamer van Feyenoord. Daar werd lange tijd gesproken met directeur Eric Gudde. Een en ander over de mogelijkheden van de Rotterdamse eredivisieclub om iets te kunnen betekenen in het kader van het jubileum in 2018. Al met al een TOP ontvangst.