Kledinginname 29, 30 mei en 6 juni 2017

28-05-2017

Beste begeleiders,

Het einde van het seizoen is bijna aangebroken en dit betekent dat de kleding en overige materialen weer ingeleverd moet worden.

De teams die na de inname datum nog een wedstrijd moeten spelen kunnen na de controle de kledingtas weer meenemen en afspreken wanneer alsnog de team tas ingeleverd wordt.

Inname datums zijn: 29 en 30 mei en 6 juni 2017.

We verzoeken alle begeleiding de coach jas en het trainingspak in te leveren op het aangegeven tijdstip van hun team: schema inleveren.

Ook de begeleiders die volgend jaar weer een team gaan begeleiden moeten dit jaar hun kleding inleveren tijdens de inname datums!!!!!

De volgende materialen moeten worden ingeleverd:

Kleding teams (shirts, broeken en kousen) in de bijbehorende tas;
Trainingspakken van de spelers; indien aanwezig
Trainingspak en coachjas begeleiders ook als je volgend seizoen door gaat!
Hesjes;
Inloopshirts; Gewassen!
Waterzakken;
Krat + bidons
Aanvoerdersband;
Spelerspassen.

In het schema vind je op welke dag en welk tijdstip je ingepland staat om de kleding en materialen in te leveren.

-       De F-pups kunnen op alle 3 avonden vanaf 19.00 uur hun tenues inleveren.

-       Seniorenteams kunnen na de controle hun team tas weer meenemen.

-       De spelerspassen van de jeugdafdeling moeten ook op deze avond ingeleverd worden.

Tip:

Controleer voor het inleveren de kledingtas en bij eventuele vermissingen het totaal bedrag alvast te innen bij de spelers,  zodat jullie direct het bedrag kunnen afdragen tijdens de eindcontrole.

Senioren: shirt; 22,00, broek; 17,00 en kousen; 7,50  euro ( alle senioren teams en A, B en C klasse)

Junior    : shirt; 18,00, broek; 15.00 en kousen; 7,50  euro ( D,E en F klasse)

Niet – team gebonden - vrijwilligers,

De vrijwilligers die aan het eind van dit seizoen stoppen en die wel een trainingspak/ coach jas hebben, maar geen deel uit maken van een team kunnen ook de kleding inleveren.

De kledingcommissie heeft een blanco registratieformulier, willen jullie zo vriendelijk zijn om deze uit te printen en alvast in te vullen en mee te nemen zodat de inname vlot kan verlopen.

We rekenen op jullie medewerking…………………..

Vriendelijke groeten,

Namens de kledingcommissie

Annie Waenink, Mini Huijskes, Erica Derksen, Angelique Janssen, Betsy Schovers, Annemieke Herlaar en Rita Arink