Grol 1 hervat zondag competitie

08-02-2005

De winterstop zit erop, derhalve aandacht voor de tweede helft van de voetbalcompetitie 2004-2005.

Het eerste team van Grol moet in de eerste wedstrijd na de winterpauze in eigen huis aantreden tegen concurrent Doetinchem. Overigens moet de Grolformatie van trainer/coach Gerard Bos nog tweemaal over aantreden tegen de sterke opponent uit Doetinchem, die dit jaar voor het laatst onder de technische leiding staat van oefenmeester André Simmelink.

Grol 1 voert de ranglijst in de derde klasse C aan met 26 punten uit 12 wedstrijden. Doetinchem neemt na Sc. Neede en Varsseveld de vierde plaats in met 21 punten uit 12 wedstrijden. Opvallend detail is dat Doetinchem in de 12 gespeelde wedstrijden 20 tegengoals heeft moeten incasseren en Grol in hetzelfde aantal wedstrijden 14. Terwijl Grol in de laatste jaren uit tegen Doetinchem praktisch altijd tegen een nederlaag aanliep, werd er thuis in de regel wel gewonnen.

Bij Grol zijn a.s. zondag (klik hier voor meer voetbaltijden) in ieder geval Jeroen van Dalen en Jorrit Bomers niet van de partij. Van Dalen kampt met een knieblessure, opgelopen in de oefenpartij tegen Bon. Boys uit Haaksbergen (2-2), en Bomers is geschorst voor de wedstrijd tegen Doetinchem. Overigens was Bomers de laatste weken ook licht geblesseerd en heeft om die reden weinig getraind. De verder geblesseerde doelman Dennis Dibberts verwacht zondag gewoon van de partij te zijn. Ook alle overige selectiespelers (inclusief de lang uit de roulatie geweest zijnde Frank Oosterholt) zijn fit.

Na de belangrijke wedstrijd van a.s. zondag speelt Grol 1 op zondag 20 februari a.s. weer thuis. Op bezoek komt dan HC ’03 1 uit Drempt en op zondag 27 februari a.s. staat de lastige uitwedstrijd tegen concurrent Sc. Neede 1 op het programma. In de wedstrijden tegen HC ’03 en Sc. Neede kan Grol i.v.m. een vakantietripje niet beschikken over doelman Dennis Dibbets.