Grol 1 uitgeschakeld in Achterhoek Cup

17-12-2014

In een gelijk opgaande wedstrijd verloor Grol 1 met 3 - 2 van 3e klasser Varsseveld in een wedstrijd om de Achterhoek Cup. Grol moest het in deze wedstrijd doen zonder een groot aantal basisspelers. In de eerste helft nam Varsseveld in de 15e minuut een voorsprong van 1 - 0. Direct na de pauze maakte Sander Nijhoff gelijk door een kopbal. Halverwege de 2e helft soleerde Rick Arink door de verdediging van Varsseveld en scoorde beheerst de 2 - 1. Hierna maakte Varsseveld een paar keer al te nadrukkelijk gebruik van hun fysieke mogelijkheden waardoor Jelle Kornegoor en Rick Arink geblesseerd van het veld moesten. Het laatste kwartier moest dan ook met 10 man uitgespeeld worden en daar maakte Varsseveld uiteindelijk optimaal gebruik van.