Wessel Arink nieuwe wedstrijdsecretaris jeugd

15-07-2016

In het afgelopen seizoen heeft onze Rob Westervoorde aangegeven aan het eind van het seizoen te gaan stoppen als wedstrijdsecretaris in het jeugdbestuur.
De wedstrijdsecretaris is de verbinder tussen sv Grol en de KNVB onder meer voor het inplannen van voetbalwedstrijden, bijhouden van standen etc. en heeft daarnaast de contacten met de andere voetbalverenigingen. Het jeugdbestuur heeft in Wessel Arink een waardige opvolger gevonden die daarnaast voor verjonging binnen het jeugdbestuur gaat zorgen.
Wessel treedt met ingang van het nieuwe voetbalseizoen 2016/2017 toe tot het jeugdbestuur en stelt zich (voor degenen die hem nog niet kennen) graag voor.

Met vriendelijke groet,

Diana Nijland
Voorzitter jeugdbestuur sv Grol

Beste voetbalvrienden,

Zoals Diana hierboven al aangeeft, ga ik met ingang van het nieuwe seizoen aan de slag als wedstrijdsecretaris in het jeugdbestuur. Ik ben erg enthousiast en zie het als een uitdaging om deze functie over te nemen van Rob Westervoorde. Op dit moment ga ik mijn laatste jaar in van mijn HBO opleiding Commerciële Economie op het Saxion te Enschede. Ik was op zoek naar een “hobby” voor in mijn vrije tijd. Toen ik de vacature voor bij zag komen, dacht ik al gelijk dat het iets voor mij zou kunnen zijn, vanwege mijn administratieve achtergrond. Als laatste vind ik verjonging op het bestuurlijk niveau binnen de Sv Grol belangrijk.

Met vriendelijke groet,

Wessel Arink