Oliebollen actie s.v. Grol. Doe mee!

08-12-2016

Beste speler/-sters, ouders/verzorgers, vrijwilligers en supporters,

Het jaar 2016 is alweer bijna ten einde en dit willen wij als SV Grol natuurlijk niet ongestoord voorbij laten gaan. De vorst zit weer in de grond, de handschoenen en sjaals worden weer tevoorschijn gehaald en voor je het weet is het weer tijd voor vuurwerk en oliebollen. Juist, oliebollen! Daarom is er dit jaar het idee ontstaan om een oliebollenactie te organiseren ten behoeve van de jeugdafdeling van onze vereniging.

Bestellijst: download bestellijst oliebollenactie.

Het is de bedoeling dat jullie als spelers/-sters in je eigen omgeving oliebollen en appelflappen gaan verkopen, met als doel om hiermee een mooi bedrag in te zamelen voor de jeugdafdeling van de SV Grol. Om de bereiding van deze lekkernijen in goede banen te leiden hebben wij Bakkerij Wissink bereid gevonden om deze voor ons te gaan bakken. De opbrengst van de actie wordt per team bekeken en de teams met de hoogste opbrengst komt een mooie (team)prijs toe. Ook zijn er prijzen te verdienen voor de spelers en/of speelsters die individueel de meeste oliebollen kunnen verkopen. Naast deze prijzen zijn er ook nog eens oliebollen met een blauwe vulling in omloop. Vindt een van je afnemers een oliebol met een blauwe vulling in zijn of haar zakje? Dan valt diegene in de prijzen! De gelukkige afnemers die een oliebol met een blauwe vulling in zijn of haar zakje vinden, dienen hier een foto van te maken en deze per e-mail te verzenden naar onderstaand e-mailadres. Vermeld dit dus ook tijdens het verkopen!

Vanaf heden tot en met 15 december kun je in je eigen omgeving gaan verkopen. De oliebollen worden verkocht in zakjes van 11 stuks en een zakje kost €10,00. Zoals gezegd is er de mogelijkheid om naast oliebollen ook appelflappen te gaan verkopen. Deze kosten €8,00 per zakje van 5 stuks. Naast deze brief bevindt zich in de enveloppe een bestellijst waarop je het aantal verkochte oliebollen en/of appelflappen kunt invullen. Zorg ervoor dat je deze bestellijst en de opbrengst van je verkopen vóór 16 december inlevert in de kantine van de SV Grol. Daar zal een grote ton aanwezig zijn waarin je je enveloppe (inclusief naam en team) met daarin de bestellijst en de opbrengst van je verkopen kunt inleveren.

Wij gaan ervoor zorgen dat de bakkerij jullie bestellijsten krijgt en zij aan de slag kunnen met het bakken van de oliebollen en appelflappen. Je kunt je bestelling ophalen op donderdag 29 december tussen 16:00 en 19:00 op Sportpark Den Elshof. Wij zorgen ervoor dat de ingeleverde bestelling voor je klaar ligt en je deze dezelfde dag nog kunt uitdelen. Ben je verhinderd? Regel dan iemand anders die jouw bestelling voor je kan ophalen.

Vrijwilligers en supporters die graag zelf een zakje willen afnemen kunnen de bestellijsten vinden in de kantine van de S.V. Grol.

Laten we er met ons allen een leuke actie van maken en zo een mooi bedrag inzamelen voor onze jeugdafdeling!

Met sportieve groet,

De Oliebollen Jongens