Walking Football slaat aan bij s.v. Grol

12-01-2017

De op woensdag 11 januari, door de s.v. Grol in het Sportcafé op het sportpark Den Elshof georganiseerde tweede kennismakingsbijeenkomst, heeft aangetoond dat het Walking Football bij s.v. Grol aanslaat.

De bijeenkomst, die werd geleid door hoofdtrainer Jeroen Burghout, kende een goede opkomst. Dit laatste mede omdat ook de leden van de woensdag(vrijwilligers)groep gehoor hadden gegeven om te horen wat voetbalman Burghout hen had te vertellen.

Hoofdtrainer Jeroen Burghout doceert de eerste groep Walking Footballers

Na de bijeenkomst, waarbij ook de nodige aandacht uitging naar de gang van zaken bij s.v. Grol in het algemeen en bij de eerste selectie in het bijzonder, werd er buiten op het hoofdveld bij wijze van proef al een partijtje voetbal (6 tegen 6) gespeeld. Zij het nog niet in een echte sportieve outfit, kwamen de eerste twaalf beoefenaars er al gelijk achter dat dit in opkomst zijnde onderdeel van de voetbalsport veel meer inhoudt dan alleen wandelen.

De reacties van zowel de reeds in actie komende liefhebbers als van degenen, die ervoor kozen eerst nog even toe te kijken, zijn bijzonder positief. Zelfs zo positief dat werd afgesproken om op woensdag 18 januari a.s. (aanvang: 15.00 uur) er een actief vervolg aan te geven.

Daarom bij deze een oproep aan degenen, die ook geïnteresseerd zijn maar dit nog niet met het aanwezig zijn bij één van de kennismakingsbijeenkomsten hebben laten blijken, om dan ook van de partij te zijn.

Het daadwerkelijk meedoen heeft vooralsnog een vrijblijvend karakter. Ook de woensdag is nog niet als vaste speel(trainings)dag gekozen, laat staan dat er al gesproken is om deze vorm van voetbalsport op meerdere dagen te kunnen beoefenen.

Vooralsnog stelt het bestuur van s.v. Grol alle mogelijke faciliteiten beschikbaar om het Walking Football bij de club te doen slagen.

Dus alle sportieve voetbalbelangstellenden in Groenlo en omgeving opgelet!

Het maakt niet uit of je 55-plusser, 60-plusser of 65-plusser bent, jullie zijn allemaal op woensdag 18 januari a.s. van harte welkom!