Grol wint ook oefenwedstrijd tegen Warnsveldse Boys

27-01-2017

Afgelopen weken was trainen en spelen op de velden van de s.v. Grol niet mogelijk in verband met sneeuw en ijs. De teams moesten op zoek naar alternatieve activiteiten en locaties. Op dinsdag is besloten om het hoofdveld en veld 1 toch nog sneeuwvrij te maken. Daardoor kon er vanaf woensdag weer getraind worden. Grol 1 besloot om voor de donderdag een extra oefenwedstrijd in te plannen en wel tegen Warnsveldse Boys 1. Zij komen uit in de 3e klasse B en staan momenteel op de 5e plaats. Een goede krachtmeting derhalve in aanloop naar de competitie wedstrijd van zondag a.s. tegen VVO in Velp/Rozendaal.

In een wedstrijd van 2 x 35 minuten ging Grol voortvarend van start en al in de eerste minuut scoorde Mart Zieverink de 1 - 0. Met name het eerste kwartier werd er zeer goed gespeeld. De 1 - 0 was tevens de ruststand. Vlak na rust scoorde Warnsveldse Boys de gelijkmaker: 1 - 1. Grol wist deze wedstrijd echter alsnog winnend af te sluiten door een sterk slot en een doelpunt van Jur Dieker: 2 - 1. Een goede en nuttige oefenpartij.

Zondag a.s. speelt Grol dus weer voor de competitie. Uit naar Velp/Rozendaal tegen VVO. VVO heeft 1 punt minder dan Grol en een belangrijk duel derhalve voor een goede positie in de subtop. Aanvang van de wedstrijd is om 14.00 uur. Locatie: Sportpark De Pinkenberg.