Nieuwjaarsloop en Nieuwjaarsreceptie op 5 januari 2020

02-01-2020

Nog enkele dagen en dan is het al weer zover. De traditionele Nieuwjaarsloop en Nieuwjaarsreceptie van de s.v. Grol.

Wij nodigen alle leden en geinteresseerden uit om deel te nemen en/of te komen.

Voor ieder is er wat wils:
- 6 km wandelen (start tussen 9.30 en 10.30 uur)
- 3.5 km hardlopen (start om 10.45 uur, inschrijven vanaf 9.30 uur)
- 9.5 km hardlopen (start om 10.30 uur, inschrijven vanaf 9.30 uur)

Het startschot van het hardlopen zal worden gegeven door de Verenigingsvrouw van het afgelopen seizoen Rita Arink.

Vanaf 12.30 uur is de prijsuitreiking en de nieuwjaarstoespraak van de voorzitter. Ook zal er aandacht zijn voor 50 jaar Vrouwen en Meidenvoetbal bij de s.v. Grol.

Voor alle leeftijdscategorieën zijn er 1 of 2 prijzen te winnen. Ook is er voor het juniorenteam met de beste opkomst en voor het pupillenteam met de beste opkomst een teamprijs, gesponsord door de Supportersclub. Blijf dus na afloop nog even om de prijs in ontvangst te nemen. Vanaf 11.30 uur is de sporthal vrij om te voetballen. Buiten kun je lekker voetballen in de Panna Kooi van Rolugro. Vanaf ca 11.45 uur is er voor iedereen ook een broodje warm vlees of een broodje knakworst.

We hopen je aanstaande zondag te zien op ons sportpark. Tot dan!