Voorjaars Fancy Fair VSVG: 13, 14 & 15 maart.

05-03-2020

Tradities, daar houden de Vrienden van de S.V. Grol wel van. Al jaren lang organiseren ze daarom twee keer per jaar onder de naam Fancy Fair een weekend vol met prijzen en gezelligheid.
De voorjaars Fancy Fair vindt dit jaar plaats op vrijdag 13, zaterdag 14 en zondag 15 maart 2020

Het concept is bekend en heeft zich bewezen: in het hele Fancy Fair weekend worden er tientallen rondes gedraaid met het bekende flitslicht.
Bezoekers van het Sportcafé Den Elshof kunnen onder het genot van een drankje, een hapje en een lekker muziekje, loten kopen uit handen van de leden van de V.S.V.G. De prijs van de loten varieert van 50 cent tot 3 euro, afhankelijk van de prijzen die er in de betreffende ronde te winnen zijn.
Alle inkomsten van de Fancy Fair worden vervolgens één op één geïnvesteerd in de S.V. Grol.

Vorig jaar heeft de V.S.V.G. de volledige kosten van de bouw van de berging van de beregeningsinstallatie op zich genomen. Ook dit jaar is er alweer diep in de buidel getast voor een mooie investering: een nieuwe belijningswagen. De vrijwilligers van de woensdaggroep hebben deze in februari in ontvangst mogen nemen.

Op vrijdag 13, zaterdag 14 & zondag 15 maart a.s. is het weer tijd voor de Voorjaars Fancy Fair van de V.S.V.G. in het Sportcafé Den Elshof. Op vrijdag de 13e zal de Fancy Fair rond 20:00 uur starten en kunnen de deelnemers bewijzen dat vrijdag de 13e absoluut geen ongeluk geeft. Zaterdag 14 maart zal het ‘Rad van Rikie’ tegen een uur of 16:30 uur haar eerste rondjes draaien.

Na twee dagen opwarmen, is het op zondag 15 maart tijd voor Super Sunday. Tijdens deze dag kan het vlaggenschip van de S.V. Grol een grote stap zetten richting het kampioenschap in de 3e klasse . Om 14:30 uur trappen zij thuis af tegen K.V.V. Losser, waar oud Grol trainer Gerard Bos coach is.

Super Sunday staat garant voor een afgeladen vol sportcafé, tientallen speelrondes met het flitslicht en ontzettend mooie prijzen. Wees dus op tijd! We beginnen rond 12:00 uur en tegen18:00 uur verwachten we de winnaar van de hoofdprijs bekend te kunnen maken.
We hebben wederom geweldige prijzen in de aanbieding: wat te denken van bier- en levensmiddelenpakketten, dekbedovertrekken, tablets, een boormachine, een koelkast, een blue tooth speaker, voetbalkaartjes, diverse dinerbonnen en de absolute hoofdprijs: een luxe sportieve fiets.

Zet dus een dikke streep onder 13, 14 & 15 maart in je agenda en kom met een goed gevulde portemonnee met klein geld naar het Sportcafé Den Elshof. We zien jullie graag!