Verzoek aan klanten Rabobank

03-06-2020

Beste Grol-leden,

Veel Grol mensen zijn klant van de Rabobank. Zij kunnen ook lid worden van de coöperatie Rabobank. Dat is voor de Grol belangrijk. Elk jaar doen we mee aan de actie van de coöperatie Rabobank, Hart voor de Achterhoek. Bij die actie kun je als vereniging een doel aanmelden. Dat doen veel verenigingen en instellingen die daarmee € 2.500,- (maximaal) kunnen "winnen".

De leden van de coöperatie Rabobank mogen stemmen op de zelf uitgekozen doelen. Je kunt naast het doel van de Grol ook op doelen van andere verenigingen en instellingen stemmen. Het doel van de Grol heeft altijd met de jeugd te maken. Daar ligt altijd wel een wens vanuit de jeugdcommissie.

Het stemmen gaat heel gemakkelijk. Je krijgt vanzelf van de Rabobank een stemkaart toegestuurd.

Maar eerst is het dus belangrijk dat je als klant ook lid wordt van de coöperatie Rabobank (als je dat nog niet was). Elke rekeninghouder met een banknummer bij de Rabobank kan zich apart aanmelden als lid van de coöperatie.

Klik op de volgende link en je komt meteen bij het juiste, gemakkelijk in te vullen formulier van de Rabobank terecht.

Doe het meteen!  Hartelijk dank voor je medewerking, namens de jeugdleden.

Bestuur s.v. Grol