Vernieuwde Website

01-07-2020

Bij een nieuwe vereniging hoort ook een nieuwe website. Een werkgroep met afgevaardigden van s.v. Grol en s.v. Grolse Boys is de afgelopen maanden bezig geweest om de website svgrol.nl te vernieuwen. Met grote dank aan sponsor IdeeMedia die gezorgd heeft voor het mooie ontwerp en de implementatie.

De vernieuwde website ziet er fris en toch herkenbaar uit en het vele blauw is opgefleurd met rode accenten. Daarnaast is de website ook anders vormgegeven, waardoor die op de mobiele telefoon en de tablet makkelijker te gebruiken is.  Het nieuwe logo is natuurlijk toegevoegd. En de werknaam Grol is op diverse plekken doorgevoerd. Ook is de informatie van s.v. Grolse Boys toegevoegd. Zoals bijvoorbeeld in de eregalerij en bij de historie. Een deel van de subpagina's wordt de komende maanden nog bijgewerkt, zoals bijvoorbeeld de samenstellingen van de diverse besturen en commissies, als ook de informatie voor het nieuwe seizoen.

Op onze social media kanalen (facebook, twitter en instagram) is ook vanaf vandaag het nieuwe logo te zien als ook een collage met teamfoto's van s.v. Grol en s.v. Grolse Boys als profielfoto.

Een mooi begin van een mooie nieuwe vereniging.

Opmerking: Het kan zijn dat de nieuwe website niet direkt goed wordt weergegeven op je pc, laptop, telefoon of tablet. Pagina verversen, geschiedenis wissen of cache geheugen wissen kan nodig zijn om de nieuwe versie compleet te laten zien.