Nieuwe kledinglijn in gebruik

17-07-2020

Op donderdag 16 juli speelde Grol 1 haar eerste oefenwedstrijd en wel tegen Hoofdklasser Silvolde 1. Dit was tevens het officiële startpunt voor het in gebruik nemen van de nieuwe kledinglijn.

Foto's: Marcel Houwer, Streekgids.nl.

De vorige kledinglijn was vijf jaar oud en was toe aan vervanging. De nieuwe kledinglijn is wederom van Adidas en wordt wederom geleverd door Leugemors Sport 2000 uit Winterswijk. In verband met de fusie zijn er nu rode accenten aangebracht in het shirt, de broek en de kousen. En natuurlijk is het shirt voorzien van het nieuwe fusielogo met de rode rand.

Voorafgaand aan de wedstrijd werd door voorzitter Hans Scheink en vice-voorzitter Harry Paf een ingelijst exemplaar overhandigd aan hoofdsponsor en shirtsponsor van Grol 1 Bas Wallerbosch van Albert Heijn Wallerbosch in Groenlo. Daarna konden de spelers de nieuwe kledinglijn in actie tonen aan het in grote getale opgekomen publiek. In een aantrekkelijk wedstrijd verloor Grol uiteindelijk met 0 - 1 van Silvolde.