Draag jij een (klein) steentje bij???

20-08-2020

Begin juli is er een oproep gedaan om de vacatures bij o.a. JO12-1, JO13-4, JO15-3 en JO15-4 ingevuld te krijgen. We zijn enorm blij dat er zich een klein aantal personen heeft gemeld. Zo hebben we een aantal vacatures kunnen invullen.

Helaas hebben we een aantal plekken nog niet kunnen invullen. Ondanks het bellen, mailen, appen en in persoon benaderen van vele Grolleden (door leden van de jeugdcommissie en het voetbalbestuur) zijn we nog steeds op zoek naar:

• een leider/ grensrechter voor de JO15-3 die bij wedstrijden (zaterdag) van het team aanwezig kan zijn. Een trainer/ coach is al wel gevonden.
  • ook de begeleiding op de zaterdag van JO13-4 moet nog worden vormgegeven. We zijn nog op zoek naar een trainer/coach en een (of twee) leider/ grensrechter.

Daarnaast zijn we nog op zoek naar een trainer voor de JO13-4 en worden er nog (assistent) trainers gezocht voor de (doordeweekse) trainingen van JO15-3 en 4. Zoals gezegd, hebben we al vele Grolleden benaderd, maar heeft dit niet tot een gewenste resultaat geleid. De voornaamste reden dat mensen niet konden toezeggen, is gelegen in de factor ‘beschikbare tijd’. ‘Een heel seizoen lang training geven doordeweeks gaat me niet lukken, maar als ik een aantal keren iets moet doen, kan dat eventueel wel’, is een veel gehoorde reactie. Vandaar dat we op het idee gekomen zijn om te proberen een poule met trainers te gaan formeren, bestaande uit trainers die een aantal malen per jaar een training (op doordeweekse avonden) willen verzorgen aan voornoemde teams. Door de jeugdcommissie en het voetbalbestuur wordt - in het geval er zich voldoende trainers aanmelden - een schema opgesteld voor heel het seizoen 2020-2021. Iedereen die mee doet in de poule kan aangeven wanneer hij of zij wel/ niet kan en weet ruim van tevoren wanneer hij/ zij de training gaat verzorgen. Hoe meer ‘voetbaldieren’ in de poule, hoe minder de belasting gedurende een heel seizoen.

De trainingen van JO15-3 en 4 vinden op maandag en woensdag (19.00-20.15) plaats en worden gecoördineerd/ begeleid door Walter Vrijdag. Walter is een UEFA B gediplomeerd trainer, kan zorgen voor de oefenstof, maar kan het niet alleen… JO13-4 traint op woensdag en vrijdag van 18.00-19.15. Walter is er dan niet, maar er kan worden voorzien in oefenstof voor de training.

Ben jij degene die af en toe een training wil geven aan en daarmee een bijdrage wil leveren aan de jeugdafdeling van de s.v. Grol, dan zoeken we jou!!! Ervaring met training geven is niet vereist, liefde voor het spelletje voetbal wel. We zijn dan ook op zoek naar mensen die door het verzorgen van een training of het assisteren daarbij, zorgen voor enorm veel plezier bij de spelers van de teams die hierboven genoemd zijn. We hopen op veel ‘voetbaldieren die zich aan melden bij een van onderstaande personen.

John ter Heerdt (onderbouw)
06 2025 3437
Johnny_ter_heerdt@hotmail.com

Marcel ten Barge (bovenbouw)