Grote Club Actie

04-09-2020

Het algemeen bestuur heeft besloten, dat we als vereniging dit jaar mee gaan doen aan de grote clubactie.

Het doel van deze actie is onder andere om leden actief te betrekken bij het binnenhalen van (sponsor)gelden voor de club.

Meer info over deze landelijke actie: clubactie.nl

De teams mogen de opbrengsten van deze loterij zelf houden en naar eigen inzicht besteden. Ze kunnen hiervan bijvoorbeeld teamactiviteiten of de kosten van het wassen van de kleding betalen.

Omdat we met contant geld werken en jonge kinderen liever niet met contant geld de straat op willen sturen, is besloten dat alleen teams vanaf onder 12 jaar en ouder mee kunnen doen.

Alle jeugdteams van O12 t/m O19, alle seniorenteams en alle G teams hebben hierover een e-mail ontvangen. Mocht dit niet zo zijn, laat dit dan even weten via info@svgrol.nl.

We hebben nog niet van elk team een reactie ontvangen. Om de loten op tijd te kunnen bestellen, graag voor zondagavond even een reactie sturen. Ook als je als team niet mee wilt doen.