Jong en Out Achterhoek

09-09-2020

Als vereniging zijn we door Jong & Out gevraagd om het volgende nieuwsbericht te plaatsen. En dat doen we graag. Jong & Out zet zich in voor de belangen van jonge lhbt+'ers en net als Jong & Out vinden wij het belangrijk dat iedereen zichzelf kan zijn op de sportvereniging.

Hallo iedereen, wij zijn van “Jong & Out Achterhoek”. Wij organiseren elke tweede zondag van de maand een meeting voor lhbt+( lesbienne, homo, biseksueel, transgender) jongeren van 12 tot 18 jaar in Winterswijk. Bij deze meeting staat onder andere jongeren leren kennen centraal aan de hand van leuke activiteiten zoals karten, bakken, netflixen en meer. Dus ben je zelf lhbt+’er tussen de 12 en 18 jaar en wil je graag andere lhbt+’ers leren kennen uit de regio? Kijk dan op onze Instagram en/of facebook. Hier kun je terecht voor meer informatie en/of aanmeldingen.

Insta: @jongenoutoost
Fb: Jong & Out Twente en Achterhoek
Mail: jenoachterhoek@coctwenteachterhoek.nl

Groetjes,