VELD Koeltechniek sponsort nieuwe tassen jeugd Grol

24-09-2020

Het Commercieel Team Grol (CTG) heeft in VELD Koeltechniek een sponsor gevonden die de gehele jeugd van Grol voorziet van nieuwe tassen. Afgelopen zaterdagmorgen kwam Hans Veld persoonlijk de eerste tassen uitdelen aan het team van JO12-1. Een heel mooi gebaar en extra geste van onze Hoofdsponsor Jeugd, waar we als club erg blij mee zijn.

Tot en met de JO12 krijgen spelers een rugtas, dit in verband met de grootte van de tas en veiligheid met het fietsen. Vanaf JO13 en ouder krijgen alle speelsters en spelers een grote voetbaltas uitgedeeld. Deze laatste groepen spelende leden zullen de tas aanstaande zaterdag 29 september ontvangen.

Alle tassen zijn voorzien van het nieuwe Grol logo en natuurlijk het logo van de sponsor met de slogan: Veld ‘EXPERT IN KOUDETECHNIEK’! Namens de gehele jeugd danken wij deze trouwe en trotse sponsor van onze club.

Let wel: De tassen blijven eigendom van de Grol en worden in bruikleen gegeven. Gaat men over van de JO12 naar de JO13 of van de JO19 naar de Senioren of stopt men met voetballen, dan moet de tas weer ingeleverd worden.

Hans Veld overhandigt de rugtassen aan de spelers van Grol JO12-1. Foto's: René van den Mosselaar.