Fusieclub Grol krijgt steeds meer kleur

30-09-2020

Vandaag, woensdag 30 september, is de uitstraling van de entree van het sportpark Den Elshof afgestemd op de fusieclub Grol. Zo werd er naast de reeds bestaande plaquette van S.V. Grol, geplaatst bij het 100-jarig bestaan in 2018, een plaquette van fusiepartner S.V. Grolse Boys geplaatst, die een herinnering doet oproepen aan het 72-jarige bestaan (1948-2020). Naast deze fraaie aankleding van de entree werd tevens de befaamde Elshof-muur voorzien van een nieuw welkomstbord en dat vanzelfsprekend ook met de kleuren en het logo van fusieclub Grol. Het ziet er allemaal fantastisch uit.

Het welkomstbord is mede mogelijk gemaakt door John Ligtenberg Vormgeving en Koppelman Reclame.

De plaquette is mede mogelijk gemaakt door Slotboom Steenhouwers uit Winterswijk. Verder heeft de woensdaggroep Grol de nodige voorbereidingen getroffen voor het plaatsen van deze plaquette waarvoor dank.

De onthulling van de plaquette van Grolse Boys zou een officieel tintje krijgen op zaterdag 3 oktober a.s., maar is door de vernieuwde Coronamaatregelen helaas afgelast.