Fusieclub Grol centraal bij Van Gelders Grijs op TV Gelderland

11-10-2020

Op 10 september jl. heeft een team van Omroep Gelderland onder leiding van de bekende presentator Jochem van Gelder in Groenlo en in het bijzonder bij de fusieclub Grol uitgebreid opnames gemaakt.

Dit alles bestemd voor de eerste editie in een serie van in totaal tien wekelijkse afleveringen van het tv-programma 'Van Gelders Grijs'. En die aflevering is op zaterdag 10 oktober 2020 uitgezonden.

De aanleiding om ten behoeve van de eerste aflevering voor Groenlo te kiezen, is het gevolg van de rubriek 'Hoe gaat het met u?' in de weekkrant Groenlose Gids van Achterhoek Nieuws.

Naast het gegeven dat enkele in die rubriek reeds geportretteerde personen centraal staan in het tv-programma, komt ook de voetbalclub Grol, uitvoerig aan bod.

De uitzending is terug te kijken via de volgende link:

Uitzending TV Gelderland Van Gelders Grijs met Grol

Veel kijkplezier gewenst!