Grol Zat 4 foutloos

19-10-2020

Afgelopen zaterdag 17 oktober zouden wij thuis spelen tegen FC Dinxperlo 4. Dit zou voor ons de eerste wedstrijd worden op veld 3, het natuurgrasveld dat afgelopen week is vrij gegeven om op te spelen. Dit veld is tijdens de droogte in bescherming genomen. Is het niet dat afgelopen week, mede met het stijgen van de besmettingen, de regelgeving in de strijd tegen COVID-19 zijn aangescherpt....

Zuur voor ons als elftal als ook voor onze tegenstander, maar ook voor alle andere competities en sporten dat wij allen zo graag willen beoefenen. Onwerkelijk is veelgehoord maar o zo waar! Daar waar iedereen hoopt na de lockdown in het voorjaar langzaam weer vooruit te kunnen kijken ging het slot weer op de deur of beter gezegd het sportcomplex. Geen publiek, geen trainingen, geen beleving, enkel de wind die speelt met de gevallen herfstblaadjes op het complex.

Grol Zat 4 kijkt terug op een foutloze wedstrijd. We hebben geen punten gewonnen en ook niet verloren! De komende weken en misschien nog wel tot de winterstop kan dit het scenario zijn.

Wij van Grol Zat 4 hopen dat iedereen in deze periode gezond blijft en hopen voor ons en voor iedereen in alle verschillende sportcompetities dat wij dit virus snel te boven zijn en dat wij allemaal onze gewenste sport(en) in al hun glorie weer kunnen spelen!