Vriendenloterij en Grol

06-11-2020

Beste Grolleden en Grolvrijwilligers,

In deze toch wel economisch moeilijke coronatijd probeert onze vereniging op allerlei manieren om onze financiën op peil te houden.

Momenteel zijn we bezig met een drietal acties, die extra geld in de clubkas moeten brengen, namelijk :

- Deelname aan de grote clubactie (loopt inmiddels)
- Stemmen op het project van Grol in het RABO Club Support (zie website voor mooie resultaat)
- En onze vereniging als “goed doel” bij de Vriendenloterij. (onderwerp van deze email)

Deze laatste actie kan onze vereniging gemakkelijk veel geld op leveren. Wanneer jullie al meespelen met de vriendenloterij en al een goed doel opgegeven heeft, vinden we het niet nodig, dat jullie dat veranderen, want er zijn natuurlijk meer goede doelen die extra geld kunnen gebruiken.

Wanneer jullie nog geen “goed doel” hebben opgegeven of als jullie toch de bestemming willen veranderen naar onze vereniging, dan levert dat ons erg veel geld op.

Wanneer je daar Grol als voorkeurs goed doel opgeeft, dan ontvangt Grol minstens 40% van de lotenprijs! Er zijn eredivisieclubs die via hun supporters op deze wijze tonnen binnenhalen!!!!. Ajax zelfs meer dan een miljoen per jaar.  Per lot krijgt de vereniging ongeveer 67 euro per jaar!!

Hoe kun je nu de Grol als “goed doel” opgeven. Dat kan op 2 manieren. Bij beide manieren heb je de volgende gegevens nodig:

- het verzoek om het goede doel waarvoor je meespeelt, te veranderen in sv Grol. (nr.109703)

- naam en adres van de deelnemer

- deelnemende lotnummer(s)

- het IBAN nummer waar het inleggeld van afgeschreven wordt (wordt echter waarschijnlijk niet gevraagd)

Twee manieren:
1. Per telefoon: Hun telefoonnummer is 088 - 020 1020 (normaal tarief). Ze zijn bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 09.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 16.00 uur.

2. Per mail: Je kunt dan gebruik maken van het online contactformulier op de site van  www.vriendenloterij.nl. Via het kopje Klantenservice->Over ons->Hoe kan ik contact opnemen (...)?, en daar kiezen voor Contactformulier en daarop doorgeven dat je Grol wilt aangeven als ‘goed doel” en dan je gegevens vermelden (zie boven).

Bij voorbaat bedankt voor jullie medewerking

Het bestuur van Grol