Circuit Training voor recreatieve senioren op 29 november

27-11-2020

Op de persconferentie van de regering op 17 november werd duidelijk dat het spelen van wedstrijden vanwege corona nog niet aan de orde is. De KNVB mikt op medio januari 2021. Senioren mogen nu wel weer trainen in groepjes van maximaal 4 personen. Dat was voor de commissie Senioren het signaal om in actie te komen. Ideaal is het natuurlijk nog zeker niet, maar ook met maximaal 4 personen kunnen er goede en leuke trainingen georganiseerd worden.

Om dit ook voor de recreatieve senioren mogelijk te maken zijn er zes toptrainers binnen de Grol bereid gevonden om op zondag 29 november van 10 uur tot 11 uur een circuit training te verzorgen. In groepjes van maximaal 4 personen zullen op 1,5 meter afstand diverse oefeningen aangeboden worden.

Trainers zijn William Krabbenborg, Jos Heutinck, Bjorn Koldeweij, Patrick te Voortwis, Walter Vrijdag en Gerrie van Dongeren.

Vanwege de Corona beperkende maatregelen is er  ruimte voor 20 spelers/speelsters in het eerste uur. Als er meer aanmeldingen zijn, wordt er een extra groep gevormd vanaf 11.00 uur.

Vooraf aanmelden is dus verplicht! Aanmelden kan door tijdig een mail met naam en team te sturen naar arjenkorenromp@gmail.com of via een Whatsapp bericht naar 06 2958 2140.

Reserveer op tijd want VOL=VOL

Bij voldoende belangstelling worden er ook komende zondagen afwisselende trainingen voor de recreatieve senioren. Dat zou mooi zijn want dan traint de hele vereniging weer !