Grol 2 doet goede zaken

01-05-2022

Grol 2 heeft goede zaken gedaan vandaag (zondag 1 mei). Zelf wist het in Enschede met 1 - 3 te winnen van de nummer 10 op de ranglijst Avanti Wilskracht 2. Koploper De Tukkers 2 uit Albergen maakte een misstap door met 1 - 1 gelijk te spelen tegen SDC '12 2 uit Denekamp. Daardoor is Grol 2, een mix van ervaren spelers en jonge talenten, nu de koploper in de 1e klasse A met 35 punten uit 16 wedstrijden, met 1 punt voorsprong op nummer 2 De Tukkers 2. Er zijn nog vier wedstrijden te gaan. Zondag 8 mei speelt Grol 2 thuis tegen AZC 2 uit Zutphen. En daarna pas op zondag 22 mei weer thuis tegen WVV '34 2 uit Hengevelde. De laatste twee wedstrijden vinden plaats op zondag 29 mei en pinkstermaandag 6 juni. Een kampioenschap en daarmee een promotie naar de Hoofdklasse zou een mooie beloning zijn voor een goed seizoen tot dus ver, als ook een hele mooie stap zijn voor de ontwikkeling van de Groltalenten in het algemeen. We wensen Grol 2, onder leiding van trainer/coach Bjorn Koldeweij, derhalve heel veel succes de komende maand.