Businessclub Grol op bezoek bij FC Twente in de Grolsch Veste

08-05-2022

Door: Theo Huijskes
Foto's: Theo Huijskes

Na een corona-pauze van twee jaar stond er zaterdag 7 mei jl weer eens een uitstapje van de Businessclub Grol op het programma. Circa zeventig leden c.q. donateurs, en dat in een tweetal touringcars vervoerd, brachten een bezoek aan de Grolsch Veste van FC Twente in Enschede. Daar werd de thuiswedstrijd FC Twente - Fortuna Sittard bekeken, die helaas voor de ploeg van trainer/coach Ron Jans in een 1-2 nederlaag eindigde.

Voorafgaande en na de wedstrijd werden de BC-aanhangers vermaakt in de luxe businessruimtes van het prachtige stadion. Vanzelfsprekend ontbrak het daarbij niet aan een natje en een droogje. Bovendien kwam de bij Grol opgeleide Daan Rots op bezoek, die trots en met veel plezier zijn verhaal deed. Daarbij deelde de oudste telg van de uit drie spelers bestaande voetbalfamilie mee dat het goed gaat met zijn blessure en dat hij donderdag a.s. alweer aan de groepstraining mag deelnemen.

"Ik hoop er op zondag 15 mei a.s., wanneer FC Twente in Rotterdam tegen Feyenoord speelt, weer bij te zijn!", aldus Daan Rots.