Samenwerking Grol en VersGras

15-09-2022

Per 1 september 2022 is Grol een samenwerkingsverband aangegaan met Maatschap Fysio- en Manuele therapie VersGras. Contactpersoon bij VersGras is Ivo Versteegen. Dit betekent dat het samenwerkingsverband met Wolters en Kristen Fysiotherapeuten en Gert Oeds Kristen is beëindigd. Wij willen Gert Oeds en zijn collega's enorm bedanken voor de fijne en goede samenwerking de afgelopen jaren.

Vanaf 1 september komt dus Ivo Versteegen leiding geven aan de ParaMedische Begeleidingsgroep. Naast Ivo bestaat deze groep uit Ronald Buesink, Suzanne Schovers, Tijmen Lageschaar en Gerry van Dongeren. De doelstelling is om de geblesseerde sporter zo snel en verantwoord mogelijk zijn/haar sport weer te laten hervatten. De doelgroep is alle leden van de Grol, waarbij selectiespelers prioriteit hebben bij verzorging en/of hersteltraining.

Verdere informatie over contactinformatie, tijden, kosten, verzekering, fysiotherapie, toestemming en privacy kun je vinden op de volgende webpagina: PMB | Grol (svgrol.nl)

Wij wensen Ivo heel veel succes in deze nieuwe functie bij onze club.