Agenda en Documenten voor Algemene Leden Vergadering

03-10-2020

Aan alle leden Grol,

Op maandag 5 oktober vindt de Algemene Leden Vergadering plaats. In verband met de Corona maatregelen is dit niet op de gebruikelijke manier mogelijk.

Het Algemeen Bestuur heeft besloten om de vergadering wel door te laten gaan. Hiervoor is een besloten bijeenkomst gepland, zonder leden maar met pers, op 5 oktober bij Grolsch BrouwHuys De Lange Gang van 21.00 uur tot 22.00 uur. De leden kunnen vooraf hun input geven aan de ALV door een e-mail te sturen naar info@svgrol.nl.

De herdenking van alle overledenen om 19.45 uur op het sportpark bij het monument "Bewogen staan wij stil" gaat gewoon door. Iedereen is hier van harte welkom.

Van 20.00 uur tot 21.00 uur vinden de huldigingen plaats bij De Lange Gang, ook in een besloten bijeenkomst.

De voorstellen tot besluitvorming die besproken worden op de ALV zijn te vinden in de reguliere Agenda:

Agenda ALV 5 oktober ten behoeve van de bespreekpunten op de ALV

Ondersteunende documenten bij:

Agendapunt 2: Notulen algemene ledenvergadering 28 oktober 2019

Agendapunt 4: Financieel Jaarverslag seizoen 2019 - 2020

Agendapunt 5: Verslag kascommissie over controle op boekjaar 2019 - 2020

Agendapunt 8: Begroting 2020 - 2021

Agendapunt 13: Huishoudelijk Reglement Grol

Zoals aangegeven, mocht je bezwaar hebben tegen de voorgestelde besluitvorming of input willen geven bij één of meerdere agendapunten stuur dan een e-mail naar info@svgrol.nl. Afhankelijk van de binnengekomen reacties wordt op maandag een besluit genomen, of een beslissing uitgesteld.

Algemeen Bestuur